martes, 25 de junio de 2013

SORTIDA 1 DE JULIOL / SALIDA 1 DE JULIO



Ja tenim els nervis pre-sortida!!!

La nostra idea es sortir a les 8 del mati del circuit de Montmeló i anar a esmorzar a La Jonquera, que podem arribar sobre les 10h.

Portarem els dipòsits plens per anar d’una tirada i seguirem la ruta mes directe per carretera: Hostalric, Sils, Girona, La Jonquera.

Estaria de conya fer molt soroll.

Estarem al circuit (a la entrada principal) a les 7:30 h per tal de poder fer fotos i rebre els que vulguin venir (fins La Jonquera o desviarse cap el Montseny a Sant Caloni). Sortirem puntuals a les 8 per poder fer el trajecte fins Nyons amb tranquil·litat i sense forçar les maquines (nomes han fet 400km de rodatge).

Una abraçada


Ya tenemos los nervios pre-salida!!!

Nuestra idea es salir a las 8 de la mañana del circuito de Montmeló e ir a desayunar a La Junquera, que podemos llegar sobre las 10h.

Llevaremos los depósitos llenos para ir de un tirón y seguiremos la ruta más directa por carretera: Hostalric, Sils, Girona, La Jonquera.

Estaría de coña hacer mucho ruido!!

Estaremos en el circuito (en la entrada principal) a las 7:30 h para poder hacer fotos y recibir a los que quieran venir (hasta La Junquera o desviarse hacia el Montseny en Sant Celoni). Saldremos puntuales a las 8 para poder hacer el trayecto hasta Nyons con tranquilidad y sin forzar las máquinas (sólo han hecho 400km de rodaje).

un abrazo

No hay comentarios:

Publicar un comentario